حمل و نقل

حمل و نقل

شرکت نصب نیرو نیز از سال 1391 با دستور مدیریت محترم عامل با هدف تجهیز شرکت به وسایل حمل بارهای خاص و حجیم اقدام به تشکیل دپارتمان حمل و ترخیص کرده است و حمل کلیه تجهیزات نیروگاه­های حرارتی و بادی به سبد محصولات و خدمات نصب نیرو اضافه گردید.

شروع اولین پروژه حمل در سال 1393 کلید خورد و مجموعاً تجهیزات کامل 12 واحد نیروگاهی با ظرفیت هر واحد 5/2 مگاوات شامل سگمنت­های تاور برج ،ناسل ،هاب ،گیربکس ، air conduit و پره­های 53 متری از اصفهان و بندر عباس به مقصد نیروگاه بادی کهک بارگیری و حمل گردید.

در پی انجام موفقیت آمیز این پروژه ، در سال 1395 پروژه­ی حمل ، بارگیری و تخلیه 30 نگله پره­ توربین بادی از مبدا مپناپارس به مقصد نیروگاه بادی کهک تاکستان انجام شد. در ادامه ، حمل تجهیزات نیروگاه 25 مگاواتی پرتابل نوشهر و بهشهر صورت پذیرفت،که در این قرارداد حدود 50 نگله بار با وزن­ها و ابعاد بالا تا حدود 70 تن و ارتفاع بیش از 5 متر در مسیر شهرهای نوشهر و بهشهر که به لحاظ حمل بارهای ترافیکی و حجیم جزء جاده­های مشکل و صعب­العبور به حساب می­آید بدون تاخیر و با ایمنی بالا حمل گردید.

حمل تجهیزات نیروگاه پرتابل 40 مگاواتی زاهدان و حمل کامل تجهیزات نیروگاه بادی 20 واحدی آق­کند و حمل نیروگاه پرتابل 25 مگاواتی نوشهر به سراوان، از افتخارات دیگر این واحد به حساب می آید.

در حال حاضر این واحد در حال 3 پروژه حمل بزرگ شامل حمل تجهیزات دو بلوک نیروگاه پرتابل 25 مگاواتی اندیمشک از مقصد کرج به اندیمشک ،حمل نیروگاه پرتابل 25 مگاواتی بهشهر به سراوان و همچنین حمل تجهیزات 20 واحد نیروگاه بادی از مقصد کرج له نیروگاه بادی درح واقع در استان سیستان و بلوچستان می­باشد.